Min Tisdag

Är man trött och tankspridd när man mitt i en seriös uppsats skriver "födesedag" istället för "fördelar"?

Idag har det varit en bra dag. Vi har tagit klasskort för sista gången med klassen, lite smått sorligt. Sedan har jag fått jobba som konstruktör idag vilket var väldigt kul trots att det gick lte knackligt ibland (har ju aldrig jobat i det programmet tidigare och det var två år sedan jag jobbade i något liknande program) Nu har jag iaf konstruerat världens fulaste skål som jag ska bocka imorgon.. spännande :p

Sen var jag även på Aktiv med trevliga Matilda, vi tränade ordentligt minnsan och hon peppade mig så jag tog i mer än jag gjort på länge. Tack! Det här får vi minsann göra om :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jamen du den där träningen var minsann trevlig. Jag håller med om att den får göras om nån gång=)

2009-10-01 @ 08:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0